Menu

Reklamacje i zwroty w Kuźni Opon

Zwrot lub reklamacja?
Grażyna pomoże!

Kilka słów

  • Możesz liczyć na pomoc zespołu Grażyny, kiedy będziesz chciał(a) opony zwrócić lub wymienić.
  • Na taką ewentualną decyzję masz 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
  • Nie ma obowiązku podawania przyczyny, ale wiedz, że to dla nas cenna informacja. Odważni łapią plusy u Grażyny!
  • Firmy i organizacje zawsze mogą liczyć na wymianę produktu na inny.

Reklamacja

  • Wady produktów są rzadkie, ale czasami się zdarzają, Zadbam o to, żeby Twoja sprawa przebiegła sprawnie i zakończyła się dla Ciebie pomyślnie.

Proces reklamacji, zwrotu i wymiany

1.

Formularz

Pobierz i wypełnij formularz dla Twojej sprawy

Formularz zwrotu lub wymiany Formularz reklamacji

2.

Kontakt

Zgłoś sprawę na reklamacje@kuzniaopon.pl i załącz wypełniony formularz do wiadomości.

3.

Odbiór

Umówiony przeze mnie kurier, odbierze od Ciebie przesyłkę.*

4.

Ekpertyza

Pod okiem wyspecjalizowanego serwisanta przeprowadzę badanie sprawy.

5.

Decyzja

Wydam decyzję, o której poinformuję Cię mailowo, na piśmie lub telefonicznie

* w przypadku negatywnej decyzji reklamacyjnej, wymiany lub zwrotu koszt kuriera wynosi 38 zł

Potrzebujesz pomocy?
Fachurlinia 514 00 55 55

Dzwoń do mnie codziennie od 8:00-16:00
lub napisz na reklamacje@kuzniaopon.pl

Odpowiedzi na najczęstsze pytania

Jak wygląda proces naprawy gwarancyjnej?

Najpierw potrzebny jest kontakt z naszą Fachurlinią. Przyjmujemy zgłoszenie, a już chwilę później bezpłatnie umawiamy kuriera po odbiór reklamowanego towaru. Dalej jest czas na wykonanie ekspertyzy, a na końcu wracamy z postanowieniem o wyniku.

Czy reklamując produkt poniosę jakieś koszty?

Absolutnie nie! Podczas całego procesu reklamacyjnego nie poniesiesz żadnych kosztów. Koszt transportu i badań bierzemy na siebie.